ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

Εξάμηνο

Εαρινό (έναρξη 12/2/2021). Τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά μέσω ΖΟΟΜ.

Σύνολο ωρών

12

Εκπαιδευτές

Λένα Μουρατίδου, Ηλίας Καλφακάκος, Λεωνίδας Τσετσενέκος, Κατερίνα Βρυώνη
Ενδιαφέρομαι

Σε ποιούς απευθύνεται;

  • Σε νέους και παλιούς επιχειρηματίες που επιθυμούν να ασχοληθούν με το e-business.
  • Σε ανθρώπους της αγοράς που θέλουν να σχεδιάσουν την ηλεκτρονική τους σελίδα.
  • Σε όσους θέλουν να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Σε όσους θέλουν να αξιοποιούν καλύτερα την τηλεργασία τους.

Σύντομη περιγραφή

Το ΚΑΕΜ, αντιλαμβανόμενο τις αλλαγές, που ίσως αμετάκλητα, έχει επιφέρει στη λειτουργία της οικονομίας η πανδημία του Covid-19, σχεδίασε και προσφέρει το σεμινάριο “Η ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ” που σκοπό έχει να βοηθήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της μικρομεσαίας επιχείρησης. Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους διαθέτουν ήδη τη δική τους επιχείρηση ή σκοπεύουν να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά στο μέλλον.

Πρόγραμμα - Περιεχόμενο μαθημάτων

  • Μάθημα 1ο: Εταιρική ταυτότητα. - Δομή & περιεχόμενο ιστοσελίδας. - "Ομάδα" ιστοσελίδας. – Κατηγορίες sites (website, blogsite, e-shop, forums & communities). – Φωτογραφίες. - Λευκοί χώροι (white spaces). - Backlinks, external links, internal links & SEO. – Header & Footer Landing pages. – Animation. - AMEA, iFrames & SEO. – Ads. - Responsive website.
  • Μάθημα 2ο: Οργάνωση χρόνου & χώρου. - Εφαρμογές τηλεδιασκέψεων (Zoom, Skype). - Κοινόχρηστα έγγραφα. - Αποθήκευση cloud. - Διαχείριση e-mail.
  • Μάθημα 3ο: Η ψυχολογία του χρήστη και της αναζήτησης στην Google. - Εισαγωγή στο Google Ads. - Η δομή ενός λογαριασμού Google Ads. - Η επιλογή λέξεων-κλειδιών: στρατηγική, εργαλεία, τεχνικές. - Οι διαφορετικοί τύποι στις καμπάνιες Google. - Web marketing και SEO. - Ορισμός SEO. - Indexing & ranking. - Αναζήτηση λέξεων-κλειδιών. - On-page & off page optimization. - Link building.g - Βέλτιστες πρακτικές.
  • Μάθημα 4ο: Τι είναι τα social media, social media marketing & strategy. - Facebook: δημιουργία σελίδας, επιλογή audience, analytics, retargeting, Facebook Ads. – Linkedin. – Instagram. - Tik-tok. – Youtube. – Pinterest. – Twitte.r - Κατάλληλος χρόνος αναρτήσεων & συχνότητα.